Back home

tiistaina, kesäkuuta 10, 2008

Kai se tuossa tuli neljas match..?

Niiin, mitakohan tassa ny sanois. Taisi tulla neljas match juuri asken. :)
Oltiin illallista syomassa ja puhelin soi. Noh, enhan ma ny siina sen kummempia aatellu ku ei mulle kukaan soita tohon perheen puhelimeen.. Noh, emanta ojentaa puhelimen mulle ja oon ihan etta et woot..

Mita tuosta puhelusta nyt sain selville niin joku perhe jossain pain amerikkaa olis niinku vissiin kiinnostunut. Ainakin jostain pojasta se puhu, jolla tosin valilla jotain kohtauksia, et olis sitten niinku special need child. Noh, sitten taa isanta kyseli hirveesti kysymyksia puhelimessa ja hirveella kiireella ja sit totes vaan et "joo, han puhuu vaimon kanssa ja pistaa sulle niiden "applicationin" tulemaan.
Ei siina auttanu muu ku nyokytella. :p

Eli neljas match, vaan eipa mtn hajua etta millanen perhe siella sitten niinku on...
Toivottavasti nyt laittavat sen hakemuksensa mulle ja pian et paasen minakin vahan tsekkaileen et millanen perhe siella oikein on.

Ja jos taa perhe ei kiinnosta mua niin ma en ala!! Sit mulla menee jo hermot ja suunnittelen kylla tarkkaan vaihdanko jarjestoa.. :D
No eika, jarjesto tekee tehtavansa ihan ok, mut mulle ne ei vaan osaa oikeita perheita ettii.. :/ iha pyllysta.


Muoks

Perheen isa soitti uudestaan ja sano et hanen vaimonsa haluaa puhua mun kanssa.. On kuulemma "huonokuuloinen", joten malttia.. Very Happy
No, taa emanta sit puhu kaikkee mahd. ja kerto siitta niiden pojasta..
Mun tyopaivat olis about niin et joka paiva ma-pe tyot "alkais" vasta kolmelta iltapaivalla ja jatkuis ilta yhdeksaan. Lauantai olis pisin paiva ja sunnuntait aina vapaat..
Poika saa aina valilla epilepsia kohtauksia ja muutenkin aggressiivisuus ja ankyra kankyra kohtauksia, eli ei helpoimmasta paasta oleva lapsi.
Niilla on myos toinen lapsi, tytar.. Poika on 10vuotias ja tytto, olikohan se 9 vuotias..
Noh, asuvat niinku vissiin New Jerseyssa, noin 1h 30min paassa New Yorkissa.
Paljon heppaharrastuksia lahella, et voipi niita sit meika harrastella..

Asia mika nyt eniten mietityttaa on se etta aitia epailyttaa taa mun kielikoru, han ei haluais etta tyton lahelle tuotais "sellasia vaikutteita" ja kysy oonko valmis poistamaan sen..
Olin vaan etta en tiija, ollu mun kielessa jtn 5vuotta et jos ma nyt sen otan pois niin en ma saa sita takasin, ja uudestaan en rupee maksamaan ja karsimaan kivuista..
Sit se heti sano peraan et "it's not a big deal". Niin, eka oli iso juttu ja ei sit ookkaan? Noh, kattoos nyt..

Ihan ok perhe ja ootan nyt lisatietoja sahkopostiini tai nettiin.. En vaan tieda oonko valmis tyoskentelemaan heti peraan toisen disabled kidin kanssa.. :/

1 kommentti:

Armi87 kirjoitti...

Toivotaan kovasti että tää perhe kiinnostas sua! Ensi vaikutelman perusteella et varmaan hirveesti mitään käsitystä voinu muodostaa. Olit varmaan ihan päällä puuhun lyöty. :) Ainaki sellanen fiilis mulle jäi tosta sun kirjoiteksesta. Mut infoo meitä et miten sen kans kävi!