Back home

tiistaina, toukokuuta 20, 2008

USA, alkutaipaleet

Tassa sita nyt ollaan. Hakupapereita tayttamassa ja tarkoituksena saada nuo loputkin hakupaperit postiin huomenna. Sitten taytyykin vaan odotella etta ottavat jarjeston puolelta yhteytta ja sovitaan haastattelupaiva.

Ma olen nyt Ranskassa, joten kaikki nama asiat tuntuu vahan "vaikeilta" tehda taalta suunnalta. Mutta kylla se tasta. :)
Taalta Ranskan puolelta lahden kotio 15 paiva elokuuta.. Suomeen sit kotio ja jotain pari -kolme viikkoa ma siella ajattelin viettaa, ennenkuin ma lahden reissun paalle tonne mantereelle.

Lahden EF;n kautta ja tosiaan yksi lappu taytettavana ja sitten on kaikki lappuset koossa. (Tosin rikosrekisteriotteen lahetan myohemmin ku se pitaa niin monen mutkan kautta saada tonne Helsinkiin) Veikkaan etta ensi viikolla ne soitteleepi ja pidetaan se haastattelu puhelimitse.. Sitten, odotusta ja odotusta. Hyvaksytaanko mut ohjelmaan siella USA;ssa vai ei.. Miksi ei hyvaksyttais? Kiltti tytto oon vaikka joskus vahan polja.

Kirjoittelen tanne kuulumisia aina valiajoin ja tarkoituksena yllapitaa tata tasan niin kauan etta kotio tullaan Amerikasta. (voi kun paasis Southern Californiaan tai Floridaan, namnam)

3 kommenttia:

Pauliina kirjoitti...

Heipä hei!

Bongasin sun blogin aupparifoorumilta, toivottavasti pääset jonnekin Kaliforniaan, olis kiva saada suomalaisiakin aupparikavereita siltä suunnalta. :)

Liana aupparifoorumilta

Anonyymi kirjoitti...

Moikka!

Määkii löysin sut au pair foorumilta. Toivottavasti saat hyvän paikan ja pääset lähtemään sillon ku on tarkotus! Lisäilen sua sitte meseen ku oon sellasen koneen ääressä, jossa on mese. :)
Ja mutki saa lisätä ja mailia laittaa! Mukava jutella muitten samassa tilanteessa olevien kanssa! Mullaki just sama tilanne ku sulla, et kaverit ei enää jaksa kuunnella mun au pair juttuja. :) Tässä mun mese ja sähköposti: armi_87@hotmail.com ja blogi mulla on kans: http://armi87.vuodatus.net Tosin toi on leivontablogi, au pair blogi on tulollaan kunhan vaan saan niin paljon ylimäärästä aikaa. :)

Riikka kirjoitti...

Minäkin tuolta Au Pair -foorumilta tänne eksyin. Toivottavasti saat hommat sujuvasti käyntiin, vaikka sieltä Ranskasta käsin lähtöä touhuiletkin :)

Lisäilen sun blogin tonne mun linkkilistaan, kerro toki jos tahdot että nappaan sen sieltä pois :)