Back home

torstaina, toukokuuta 29, 2008

Nettitunnukset

Oonko vahan mielissani???? :D
Paperini lahti Bostonia kohti tanaan aamusella ja mina sain nettitunnukset kayttooni.
Mun ns. vastaava sanoikin jo etta ensimmaiset yhteydenotot saattaapi tulla jo ensi viikosta lahtien. JAIKS...
Mitas ma sitten teen? Odotan vaan paskat housussa etta millonhan ne soittaapi tai miksei kukaan halua mua tai tai... jotain aivan yhta kamalaa.

Laitoin kylla lappuun et yhteydenotot mieluiten jalkeen ilta kuusi taman Ranskan puolen aikaa, joten paljonkohan se kello siella sit on siihen aikaa siella mantereen toisella puolen xD Taytyykin tarkistaa ettei ne joudu joskus keskella yota soittamaan.

Ma toivon ja toivon todella paljon etta onnistuisin loytamaan ihanan perheen jonka luona viihtyisin sen vuoden ajan, ehkapa enemman.. ;) Kuka tietaa.

Aluetoive tuli sitten laitettua. Mut se laitettiin niin, ettei ole valttamaton. Muutkin perheet kylla voivat ottaa yhteytta, mutta kattoos nyt kuinka paljon se rajaa tuota. Jotkut sanoneet etta jos ne aluetoiveet laittaapi niin osa perheista ei edes kato koko hakemusta vaikka samalla alueella olisikin.. Lisaksi, mun piti tehda pieni selvitys noista mun tatuoinneista ja lavistyksista kun ei ne tuolla amerikan puolella oo oikein viela "sinut" ton asian kanssa.
Mutta, ma en perheeseen lahde joka vaatii mua lavistykset pois ottamaan ja laitoinpahan myos siihen "selvitykseen" et en oo valmis niita pois ottamaankaan. Ihan siita syysta et ne menee umpeen ja sita en halua.. :) Naa lavarit ja tatuoinnit on mun juttu ja jos joku ei niita hyvaksy niin "so long".

Hitsit ku nyt rupee vahan jannittaa entista enemman. Ma en voi uskoa miten nopeeta taa koko projekti on edennyt. Pari viikkoa sitten vasta paahani sain etta nytpahan onkin hyva tilaisuus lahtee Amerikkaan ja ensimmaiset yhteydenotot mun "vastaavaan" otinkin. Nyt ensi viikolla jo perheiden etsinta (toivon mukaan) alkaapi.
Onhan taa "vastaava" sanonukkin et kyllapa on nopeeta toimintaa, mut minkas teet. :D Pakko toimia jos jotakin haluaa..

Mapa kirjottelen sit heti ku eka match tulleepi.. jos nyt tulee. Toivotaan ainakin, eiko? :P

Ei kommentteja: