Back home

sunnuntaina, syyskuuta 21, 2008

Nuha, taalla? Oh my..

Ciao!

Taa viikko on menny oikeesti ihan hujauksessa! :) On ollu erittain hauskaa taalla ja koko ajan oppii uusia juttuja. Mika on taas tooosi kivvaa. Oon ajellu jo ittekseni tuolla kylilla ja meinataan vissiin tassa viikon parin sisalla ruveta tekkee sillai etta mina vien isannan aamulla toihin, jotta saan sitten auton kayttooni hela dagen. Eli kun on vapaata niin voin lahtee vahan tonne kauemmaks shoppaileen. Nyt talla hetkella ton auton kayton kanssa on niin, et se joka on Loganin kanssa niin silla on auto. Mika on ymmarrettavaa, silla jos jotain tapahtuu niin pakko se auto olla, et paasee vaikka sairaalaan jos tarpeen etc. Mut eras paiva taa aiti sitten mainitsi et han ei tykkaa et mulla ei oo autoo kaytossa kun on vapaata, ku ei voi menna minnekaan... joten ehdotti sit tuota isannan viemista toihin jotta auto kaytossa oli tilanne mika tahansa.. :) Nice! Tuo toinen auto on semmonen iso, automaatti aato, jolla siis nyt ajellu. Helppo kasitella vaikka onkin suhteellisen iso. Toisesta autosta ei niin mtn tietoa. :D En oo nahny sita kertaakaan, mut tuskin se on tommonen iso auto.. Kun miehesta kyse niin veikkaan et on semmonen sporttimalli, tai noh, mista sita tietaa. :P

Marika (Sveitsin tytto) tuli yks paiva kaymaan taalla meilla, naytin sille taloa ja mentiin sit tonne altaille. Tosin, mentiin eka syomaan tonne ravintolaan ja kylla oli ihmeellista kaytosta silta tarjoilijalta joka meita palveli. :D Ei saatu edes rauhassa syoda ku se koko ajan kyseli et onks kaikki ok, ja sit ku se huomas et Marikan juoma veteli viimeisiaan, niin se toi uuden sille. :P Ei kysyny mtn, toi vaan. Samoin sitten ku mun juoma veteli viimosia niin se toi uuden juoman.. Meika jo pelkas et ne laskuttaa niist, vaikkei me niita tilattukaan, mut ei niist sitten laskutettu. Mika lie kaytanto.. :D Niin ja kateisellahan ei voinu maksaa.. Oltiin jo ihan paskat housuissa, et mitas nyt sitten.. Kortti on omassa huoneessa ja ei ollu ku kateista mukana. Maksoin sitten mun avaimella.. eeehh. Mulla siis on avain ja kortti etta paasen liikkumaan talla alueella. Se toimii nakojaa se kortti myos maksuvalineena. Etta nice nice.. Enpa tienny totakaan, vastaku talla viikolla ja ihan sattumalta. x)

Kivaa on siis ollu ja innolla oottelen et paasis shoppaileen! Mun ja Patricin piti menna perjantai aamusta shoppaileen vaan mulla ei ollu autoa ja Patric ei saanu autoa, joten ei sitten mentykaan.. Ens viikolla sitten, onhan tassa aikaa. Siita nyt oo ainakaan pulaa.
Kavin ittekseni tuolla kameraliikkeessa, tiedustelemassa vahan kameroiden hintoja. Myyja nayttikin yhta tosi kivaa Nikon merkkista kameraa, jonka ma vissiin meinaan nyt sitten ostaa. Hinta euroissa oli 160 euroa (noin) ja pakettiin kuuluu kamera ja tarvikkeet, 2 GB muistikortti, extra vakuutus ja kameralaukku.. Mun mielesta ihan kattava paketti , eika ees kovin kallis. Mut pitaa nyt kattoo vahan muistakin kaupoista noita hintoja, vahan tarjouskilpailua. :P Mita sita turhaan maksaa enemman, jos jostain saa saman kameran halvemmalla.. jej.

Talla viikolla ollaan kyl oltu kaikki vahan sairaina.. Ensin se oli tuossa aitissa, sitten se iski tyttareen ja nyt se on mussa. Ei siis mitenkaan pahasti sairaina, mulla nyt talla hetkella nena tukossa, korvat tukossa ja muutenkin vahan tohna olo. Oon saanu sarkylaakkeita tuolta aidilta ja tuskinpa taa nyt kovin kauan kestaa.. Ku se meni noilla muillakin ohitte tosi nopeesti..:) toivotaan ainaki.

Kaikki sujuu talla hetkella kylla toosi hyvin. Ei ongelmia, ei ainakaan viela. ;)

Niin ja siita piti viela mainita etta tama tytto ehka lahtee Orlandoon, Horror nightiin tuossa ensi kuun lopulla. Viela ei oo satavarma kun mun pitaa houkutella tuo Marika mukaan. Sita vahan pelottaapi. x) (menkaa googlee, kirjottakaa Horror Night Orlando, niin naatte mika meininki.. mun pittaa opetella lisaan noita linkkeja)

Noh, semmosta talla viikolla. :) Ei mtn jannaa, muttei nyt niin tylsaakaan.. Sitten ku tosiaan ton kameran saan ostettua niin pistelen kuvia, jotta tekin naatte minne jumalan selan taa oon lahteny. ;)

Ei kommentteja: